1 Nisan 2014 Salı

Fitness salonundaki taş gibi hatunlar




Güzel bir fiziğe sahip olmak, kalın kollar, belirgin karın kasları tabi ki her erkeğin hayalini kurduğu bir fiziği temsil eder. Hem güçlü olmak hem de kaslardan kaynaklı hacme sahip olmak demek giydiğiniz kıyafetlerin üzerinize oturması ve güzel durması ve böylece kendinize olan güvenin artması demektir. Beğendiğiniz bir tişörtü, gömleği taşıyabilmek sizi aynada tatmin edecektir. Aynı zamanda güzel bir fiziğe sahip olduğunuzda deniz kenarında, havuzda göğüs ve karın kaslarınızı sergilerken gözlerinizin üzerinizde olduğunu görmek paha biçilmez bir hazdır. Tabi bunların olabilmesi için doğru fitness programı ile vücut geliştirme dünyasına adım atmanız şart. Vücut geliştirme için eğer kısa zamanda güzel sonuçlar almak istiyorsanız fitness ve beslenme rehberindeki makaleleri mutlaka okumalısınız ve kendinize uygun olan antrenman programını seçmelisiniz. Yağlarınızı yakarken kas mı yapmak istiyorsunuz, yoksa zayıfsınız kas yaparak kilo almak, hacim kazanmak ve güçlenmek mi istiyorsunuz. Yağlarınızı yakmak için nasıl beslenmeniz ve hangi gıda takviyelerini kullanmanız gerektiği konusunda doğru ve derlenmiş bilgilere fitness beslenme sitesinden bakabilirsiniz. Sadece kilo vermek değil, sağlıklı ve kas yaparak kilo almak için de hangi besin takviyelerini almanız gerektiği, nasıl beslenmeniz ve hangi body programını uygulamanız gerektiğine dair bilgileri de yine fitness beslenme rehberinde yer alan makalelerden öğrenebilirsiniz. Vücut geliştirmeye başladıktan sonra mutlaka aklınıza gelen bir takım sorular olabilir.  Bu sorularınıza en doğru yanıtları da yine fitness beslenme sitesindeki uzman diyetisyenden ve fitness antrenöründen alabilirsiniz. Doğru beslenme planı ve doğru vücut geliştirme programı ile oldukça hızlı bir biçimde kaslarınıza kas ekleyebilirsiniz. Hem zamanınız hem paranız boşa gitmemiş olur. Hangi marka whey proteini tozu kullanmak gerektiğinden, zayıflama diyetlerine kadar pek çok konuya uzmanların hazırladığı bilimsel makalelerle açıklık getiren fitness beslenme zengin içeriği ile yayın yapmaktadır.

1 Mart 2013 Cuma

Türbanlı sikiş hikayem


Selam geçen gazi işletme 1 sınıftan türbanlı bir kızı nasıl siktiğimi anlatacağım. kapalı şirin kısa boylu bir kız. Ben bu kızdan hoşlanmaya başlamıştım. Bir kaç ay kendimi kabul ettirmek için uğraştıkdan sonra teklifimi kabul etmişti. İlk başlarda sevişme gibi şeyler düşünmemiştim ama gençlik parkında luna parkta korku tüneline girdiğimizde birden bire sevişmeye başladık birbirimizi yemeye başladık sonra seksi seksi mesajlar atmaya başladı. Tabi benm ufaklık sürekli şişmeye başlıyor saklayamıyordum bunu artık oda bunu farketmişti beni sik diye mesajlar atıyordu. Ama yapabileceğimiz yer yok ben ve o yurtlarda kalıyorduk. Birgün gezerken ıssız bir yere doğru yol aldık kimseler etrafta yoktu dudağımı yapıştı ve sevişmeye başladık çok ateşli bir kızdı. Şimdi anlatırken bile kendimden geçiyorum. Heryerine dokundum seninim diyordu. etek giymişti kapalıyken çok güzel görünüyordu eteğin altında sadece kilot giymişti kilot üstünde amını okşadım öpüşürken kendisinden geçtiğini farkettim. sonra gömleğinin üstünden memelerini iki düğmesini açıp çıkardım oda boş durmuyordu benm yarağımla uğraşıyordu. O zevkle ben boşaldım.. Boşaldıktan sonra arkasına geçtim yarağımı dayadım.. o yine azmıştı Eteğini yukarı kaldırdı bana yol açıyordu.. bilmiyordum ben ama götten vermişti önceden belliydi elini ıslatıp yarağıma sürdü. ve külodonu aşağı çekti. içine girmeme izin verdim 5 dakika gidip geldikten sonra kıçına boşaldım.. amından çok sikmek istedim ama izin vermedi. keşke verseydi… Ama kocasına saklıyormuş.. Eve çıkarsam azdırıp amınıda sikecektim  ama ayrıldı benden.
Meğer türbanlı kızların içinde ne azgın bir orospu yatıyormuş.

7 Ekim 2012 Pazar

Taş gibi teyzemi her gece sikiyorum


Selam pornocular ben Tarık, İzmir’in küçük bir kasabasında oturuyoruz.
Teyzem Meliha bodrum ' da yaşıyor. 2 sene önce eniştem trafik kazasında öldü. Ailesi varlıklı olduğu için teyzeme yüklüce bir mal bıraktı. 2 katlı bir villada yaşıyor. Geçen sene sömestr tatilinde bizde kalan dedem ameliyat olacağı için evde kötü bir hava hakimdi. Ben karneyi aldıktan sonra teyzemle konuşurken çok sıkıldığımı söylediğimde bana gelmek ister misin diye sordu. çok istediğimi söylediğimde annemden de izin alarak tatilimi geçirmek için kalmaya teyzeme gittim. Teyzem beni garajda karşıladı. Onu gördüğümde içimdeki yağlar bir anda eridi. çok sexy duruyordu. biraz sarıldık sonra arabasına binip evine doğru yola çıktık. yolda markete uğrayıp istediğim birkaç şeyi ve birkaç film aldık. Sonra eve gittik. Dışarısı soğuktu. içerisinde inadına aşırı sıcaktı. Teyzem elindeki poşetleri bıraktıktan sonra sen geç otur ben üzerimi değiştirip geliyorum dedi ve yukarı çıktı. ben salona geçip oturdum. dinlenirken teyzem aşarı indi. üzerinde ince bir askılı body ve altında diz üstü bir şort giymişti. bilirsin benim evim sıcaktır. sende ince bir şeyler giy terlersin yoksa dedi. Ben yanımda hiç şort getirmediğimi söylediğimde ne olacak canım boxerin yok mu onla dur işte benden mi çekiniyorsun 3-5 sene evvel ben evlenmeden önce az mı beraber banyo yaptık istersen çıplak dolaş ne olcak ki dedi. peki tamam dedim. ( Bu arada teyzemle ben küçükken çok banyo yapardık. hatta yanımda amındaki kılları kestiği bile oldu. ) üzerimde atletim altımda boxerim evde dolanıyordum. bir süre sonra teyzem akşam yemeği hazırlamaya gitti. bende duş almak için banyoya girdim. merak edip kirli sepetini açtığımda gördüğüm manzara muhteşemdi. renk renk dantelli külotlar sutyenler gecelikler karşımda duruyordu. hemen bir külotunu alıp koklayıp 31 çekmeye başladım. boşalmam çok sürmedi. boşaldıktan sonra duşumu alıp aşarı indim. teyzem yemeği hazırlamıştı. televizyonun karşısında yemeği yerken film izleyelim mi diye sordu. olur izleyelim dedi. tamam şu sofrayı kaldıralım mısırda patlatır izleriz dedi. tamam dedim ve yemeği yedik. masayı toplamasına yardım ettim. oda o arada mısır patlattı. Sonra bir film seçmemi istedi. Bende Cameron Diaz ' ın filmi olan Bad Teacher ' ı seçtim. dvdyi taktım ve ışıkları kapatıp koltuğa yan yana oturduk. ben kafamı teyzemin omzuna dayadım ve filmi izlemeye başladım. bir süre sonra aşarı doğru baktığımda teyzemin memelerini farkettim. içim kıpır kıpır olmuştu. filmdeki sevişme sahnelerininde heycanıyla sikim kalkmıştı. saklamak için adeta bir savaş veriyordum. ve sonunda film bitti. Teyzem hadi yatalım artık yarın çıkar dolaşırız dedi. tamam dedim. teyzem nerde yatmak istersin dedi. Farketmez diye cevap verdim. oda kırk yılda bir yeğenim gelmiş kanepelerdemi yatırayım onu gel yanıma yatarız teyze yeğen dedi. tamam farketmez dedim. teyzem önde ben arkasında yukarı çıkarken götünü izliyordum. odaya girdiğimizde sen yat ben geceliğimi giyeyim dedi. Tamam dedim ve yatağa uzandım. teyzemin başka bir yerde giyineceğini düşünürken bi anda üzerindeki ince ip askılı bodyi çıkarttı. memeleri havada bir sağa bir sola sallanıyordu. eğilip geceliğini aldı ve üstüne geçirdi. geceliği koyu maviydi. modelini görmeniz için internetten bir benzerini buldum. sonrada altındaki şortu çıkarıp kenara attı. daha sonrada ışığı kapatıp gelip yanıma uzandı. canım üşürmüsün gece eğer üşürüm dersen battaniye vereyim kalorifer açık ben örtünmeden yatıyorum terliyorum bile dedi. bende üşümem bişey olmaz dedim. tamam dedi ve yüz yüze bakar şekilde konuşuyorduk. havadan sudan konuşurken mevzu kız arkadaşım olup olmadığına geldi. bende olmadığını söyledim. teyzem hadi canım koca adam olmuşsun sevgilin yokmu inanmam valla dedi. bende gerçekten yok dedim. neyse canım bulursun birtane dedi. yavaş yavaş uyumaya başladı. 20 dakika kadar sonra teyzem bana sırtını döndü. bende uyuyormuş bahanesiyle teyzemin sırtına yapıştım. sikimi kalçalarına sürtüyordum. biraz sürtündükten sonra teyzem aniden ne o banamı kalktı o dediğinde kendime geldim. ney sanamı kalktı diye geçiştirmeye çalıştım. oda önündeki kalın şey banamı kalktı dedi. ben cevap veremedim. teyzem kalkıp ışığı yaktı. yatağa gelip yanıma oturdu. ne o milli olmadın mı daha dedi. bende hayır dedim. ah canım daha 31 çekmeye devam ediyorsun yani dedi. ben güldüm. sana yardımcı olmamı ister misin dedi. anlamadım dedim. Oda seni milli yapmamı ister misin diye tekrarladı. enişten öleli 2 sene oldu ve elime bir erkek eli değmedi dedi. gerçekten mi diye sordum. oda şimdi görürsün sen dedi ve ayağa kalktı. üzerindeki geceliği çıkarttı. yanıma gelip elimden tutup beni kaldırdı ve atletimi çıkarttı. eğilip boxerimide çıkarttıktan sonra beni yatağa ittirip yatmamı sağladı. üzerimde köpek pozisyonuna geçerek sikimi yalamaya başladı. müthiş yalıyordu. 10 dakika kadar yaladıktan sonra teyze boşalıyorum dediğimde ağzından çıkardı hepsini ağzıma boşalt dedi ve hızlıca tekrar ağzına aldı. bende bütün spermlerimi ağzının derinliklerine boşalttım. boşalmam bittikten sonra sikim küçüldü. teyzem bana beni nasıl sikmek istersin diye sordu. bende amını yalamak istiyorum dedi. vay bak sen küçük beye am yalamak ta istermiş dedi. yatağın ayak ucuna uzandı. ben yataktan aşarı inim çömeldim ve bir bacağını omzuma aldım. diğer bacağını da yana açarak amını yalamaya başladım. teyzem deli gibi inlemeye başladı. bir yandan da deli gibi daha hızlı yala diyordu. 5-6 dakika sonra teyzem boşalmaya başladı. bütün yüzüm sperm içinde kaldı. yüzümü yıkayıp geldikten sonra sikimi tekrar teyzemin ağzına verdim. teyzem yalayarak büyüttü ve sonra onu önümde aynı pozisyonda yatırdım. bir bacağını omzuma alıp diğerini yana açıp amına sokmaya başladım. soktukça teyzem daha da inliyordu. hepsini içine soktuktan sonra 5-10 saniye durdum ve sonra bir anda hızlanarak pompalamaya başladım. teyzem zevkten çıldırıyordu. birkaç dakika sonra sikimi amından çıkarıp kasıklarına boşaldım.

26 Ağustos 2011 Cuma

Kızlığımı kardeşime verdim

Selam millet adım Nermin ben su an 23 yasında esmer kendince normal ama kız arkadaşlarım tarafından vücudu güzel olarak söylenen bir kızım bu başımdan geçen olaydan önce idi, artık kadınım. Anne babam benden 3 yas küçük kardeşim Mertle Mert gayet sempatik sporcu yaşıtlarında az ıra bünyeye sahip kardeşimle beraber yasıyorum.
basımdan gecen sıvınışımı uzunluğumu dadıyım bu olaylar ıkın yıl önce başladı anne ve babam çalıştığından dolayı ben gündüzleri genelde evde olurum ve üniversiteye hazırlanıyor durumda olurum yine günlerden bir gün evde derste ısken öğle saatlerinde kapı çaldı ve açtım karsımda Mert duruyordu ve onun gelme satı dağıldı ama durusundan belalıydı dururmuş çok kotu ısı canım hayırdır dedim abla çok kotuyum ya dedi ve içeri gırdı direk odasına gıktı elbiselerini bile çıkarmadan yatağa uzandı bende derse devam ettim ama duramadım malum ablayım ya Mert’in oda kapısını araladım ve canım neyin var dedim kısık bir sesle abla basım çok fena dedi okuldan ırzın aldım dedi yanına gıktım ilaç getireyim mi dedim tamam dedi hemen mutfaktan ağrı kasıcı ve su getirdim çıtı ve uzandı tekrar Mert sacıyla oynanmasını ve basının ovalanmasını çok severdi bende bas ucuna oturup basını ovalayıp sacıyla oynamaya başladım rahatlasın diye oh abla ayı geliyor eline sağlık falan diyotu bir ara sesi kasıldı uykuya dalmıştı bende yanına uzandım ve sacıyla oynamaya devam ettim sanırım odanın karanlığındandır bir an benimde ısım geçmiş ve uyuya kalmışım aradan gecen zamanı tam olarak bıkmıyorum ama uyandığımda sok olmuştum sırtım kardeşime donuk Mert bana sarılmış bir eli bluzumun ıkındı mememin üstünde ısı ve arkamdan sert bir şey bana batıyordu sok olmuştum dünyam karardı olamazdı böyle bir şey bu saptıkçaydı bunu anlatmaya kelimeler yetmezdi hafifçe Mert dondum ve baktım uyuyordu hala ıstım dışı olarak mememe dokunmuştu ve arkamdan sarılmıştı kendime çok kızdım o an neden yatında oncuda zanda bıraktın diye neyse sessizce yanından kalktım ama hala kendime gelemedim armadamda hissediyordum ve utanıyordum neyse o gün ertesi gün Merada değişik bir hareket olmadı her zamanki gıgı davranıyordu ama ben sucu üzerimden atmak ıkın acık vermesini bekliyordum ama vermedi çünkü suçlu bendim zaman geçti yaz tartılı oldu babamlar bazı dedemlere yolladı dedemlerin çok güzel kasaba evleri vardı ıkın katlı ama bazım yaslılar ırkımca kata bile çıkamazlardı biz her zamanki yerimize ıkınıcı kata yerleştik dedem bir gün kaplıcaya gidecek 1 hafta hadım dedi bende yok dede ben sevmiyorum sıcak oluyor zaten yaz falan dedim dedemde tamam sız kalın amcanlarda falan bakar size dedi amcamlar yan evde olduğu ıkın sorun yoktu neyse demlerin kıtığı ılık aksam Mertle evde TV seyrediyor ama Mert durmuyor yerinde DVD ye porno film koydu ve porno filmi izlerken seks yaptık, ablasını feci şekilde sikti. Küçük erkek kardeşi ablasını acımadan porno filmlerdeki gibi domalttı ve sikti, yaşadıklarımızı da seks hikayesi olarak internete yazmış, okuduğumda bizim yaşadıklarımızı olduğunu kolayca anladım.

22 Ağustos 2011 Pazartesi

Mağazada deneme kabininde sikildim

Selam ben İstanbul’dan Berk. Orta boylu zayıf sayılabilecek ama hafif kaslı g-string ve külotlu çorap giymeyi çok seven, götü kılsız pasif bir gayım. Kendime kıyafet almak için daha önce gittiğim küçük bir dükkanı vardı. Önceki seferde de kapıdaki yakışıklıları görünce girmiştim.

Neyse hikayeme geçeyim aradan iki gün geçti ve aksam saat 21.00 gibi evden çıktım ve o mağazaya gittim mağaza kapanmak üzereydi, mağazaya bakan 18-19 yaşlarında iki tane yakışıklı vardı. Beni görünce hoş geldiniz dediler. Bende kapatıyorsunuz sanırım dedim hayır sana açık dediler. İçeri geçtik kot pantolon alacağımı söyledim ve pantolonları göstermeye başladılar.

Zaten benim altımda da dapdar kot pantolonum, külotlu çorabım ve g-string vardı. Yok o değil bu derken eğilip kalkmalarımla popomu ve g-stringı sergiliyordum. G-string’i gören biri diğer arkadaşına söylüyordu. Neyse sonunda bana yakışacak kotu buldular ve denemem için kabine geçtim üzerimdeki kotu çıkardım diğerini giydim ve kabinden seslendim bu biraz bol gibi diye hemen bir beden küçüğü geldi kabinin kapısını kapatmadan onu denemeye başladım ve ondan sonra olanlar olmaya başladı. Beni o halde gören yakışıklı oo çok tatlısın kız gibisin dedi. Teşekkür ederim dedim.

Sonra giyinmene yardım edebilirim istersen dedi ok dedim ve o anda arkama yapıştı. Diğer arkadaşı geldi ne yapıyorsunuz falan burada olmaz gibilerinden popoma değen erkeğim ise sen kapıyı kapat zaten dükkanı kapatacağız bir şey olmaz dedi. Bende yaparsam olur dedi ve gülmeye başladık.

Ok dedim ben de, hemen kapıyı kapattı ve ilk erkeğime kabinde harika saksomu çektim. Sonra önünde domaldım ve içime çok zorlanarak aldım. Git gel yapıyordu ikimizde zevkten ölüyorduk ve çok geçmeden boşaldı. Sonra diğer arkadaşı geldi hazır kalkmış olan yarrağını direk popoma soktu harika sikiyordu delikanlı genç mağazacı erkeklerim. Sonra popomdan çıkardı sakso çekmeye başladım ve çok geçmeden ağzımın içi dölle doldu. Harika bir zevkti sonra üzerimizi giydik ve çıktım. Yarrağı yemek istediğimde mağazaya gidiyorum ve götümü veriyorum.

Türbanlı olan yengemi fena siktim

Merhaba sevgili hikayelik.com okuyucuları. Adım Fırat okumakta olduğunuz hikâye tamamen gerçek başımdan geçmiş bir hikayedir. Olay türbanlı olan yengem Fatma’yla yaşanmıştır. Yaz tatillerinde Kuşadası’na, dayımların yanına gidiyorum tatil için. Bundan iki sene önceydi. Yine tatil için dayımların yanına gitmiştim. Dayımların evi iki odalı. O sırada dedemler de dayımlaraydı. Doğal olarak odaları paylaşmak zorundaydık. Dayımın kızı dedemler gidecek diye onlarla yatmak istedi. Bana da yengem ve dayımın odasında yere yapılan yatak düşmüştü. Aklımda kötü bir niyet asla yoktu, odaya girene kadar. Yengem yatağın bana doğru olan kısmına yattı. Üzerinde geceliği vardı ve yazlık pike örtünmüştü. Sigara yaktık birer tane. Dayım daha iş yerini kapatıp gelememişti. Sigara faslında yengemle konu kızlara falan geldi. Aslan gibi çocuksun, neden evdesin yabancı dilinde var, dışarıda turist avlasana dedi. Ben de ona hastalık vs. bulaşmasından korkuyorum dedim. Bana yok daha neler dedi. Tabi keyfin yerinde, hastalık kapma derdin yok, sen doya doya yapıyorsun dediğimde muzipçe güldü. O sırada dayım eve geldi. Benim sigara içmeme çok kızdığı için ben hemen sigarayı söndürüp uyudu numarasına başladım. Daha sonra odaya geldi. Kapıyı kapattı. Yatağa yattıktan sonra yaklaşık 15 dakika kadar falan o günkü iş yerinin durumundan falan bahsetti. Diğer tarafa yattığından ve ben yataktan daha aşağıda yattığım için dayımı göremiyordum. Daha sonra yengeme Yapma Fatma, Fırat burada dediğini duydum. Tabi ki kulak kesilip dinlemeye başladım. Yengem ona 8 gündür yapmadık, reglim dün bitti, hadi! dediğini duydum. Daha sonra şapırtılar gelmeye başladı. Sanırım öpüşüyorlardı. 1 dakika geçmeden yengem Hemen hazırla geçtin, birde yapma diyorsun diye dayıma takılmaya başladı. Dayım üste çık dediğinde, yengem Fatma olmaz, görebilir dedi. Ve o sırada geceliğini sıyırıp külotunu çıkardı. Külotunun sadece beyaz olduğunu görebildim. Müthiş derecede azmıştım. Daha sonra biraz daha yan tarafa kayıp bacaklarını açtı ve dayımın bacaklarının arasına girdiğini gördüm. Yaklaşık 3-4 dakika geçti geçmedi dayım “Orospumsun benim” diyerek boşaldı. Birer sigara daha yaktılar ve daha sonra dayım duşa girdi. O sırada yengem bana dönüp “Uyuyor musun?” diye sordu. Ses çıkarmadım ama gözlerimi açıp ona bakıyordum. Yengem şortumun önüne bakıp “Tuvalete git, rahatla yoksa ağrıdan uyuyamazsın” dedi. Gerçekten de ikisinin de uyuduğuna emin olduktan sonra tuvalette boşalıp öyle uyudum. Ertesi sabah dedemler gidecek diye erkenden kalktık. Her şey normaldi. Kahvaltıdan sonra vedalaştık. Dayım dedemlerle beraber gitti, oradan da dükkâna gidecekti. Evde yengem, dayımın 7 yaşındaki kızı ve ben kalmıştım. Dayımın kızı daha uyanmamıştı. Herkes çıkınca bende tekrar dayımların odasında yattığım yer yatağına uzandım. Çok sıcak olduğu için sadece şortum vardı. Üzerimde çıplaktı anlayacağınız. O halde uzandım. Uyumaya çalışıyordum ki yengem odaya girdi. Vantilatörün derecesini yükseltip türbanını çıkardı. Gelip yatağına uzandı. Daha sonra bana dönüp Dün gece nasıldı sence? dedi. Çok şaşırmıştım. Aklımda bu konuyla ilgili hiçbir sorunun hazır bir cevabı yoktu. Sadece Çok kısa sürdü diye cevapladım. En büyük problemimiz de bu diye cevapladı. Neden diye sordum. Bana kalsa neler yapacağım ama dayın istemiyor. Çok tutucu bu konularda, yoksa uçururdum onu diye güldü. Kendine çok güveniyorsun dediğimde geceliğini beline kadar sıyırıp külotunun üzerinden amını okşayarak Daha hala gerdeğe giren genç kız gibi sıcak ve darım. dedi. En çok neyi yapmak isterdin? diye sordum. Ağzıma alıp doyasıya yalamayı ve ağzıma boşaltmayı, dayın bunu hiç yaptırmadı bugüne kadar diye cevap verdi. Bende Önemli olan ağzına alıp boşaltmak değil, onu herkes yapıyor, önemli olan ağzına dolan dölleri yutabilmen dedim. Yanıma inip şortumu çıkardı ve yarrağımın başına bir öpücük kondurdu. Daha sonra bana dönerek Deneyelim dedi ve deliler gibi oral seks yapmaya başladı. Bugüne kadar çok kıza oral seks yaptırmıştım ama hiç birisi bu kadar istekli yalamamıştı. Deliler gibi yalıyor ve eliyle de mastürbasyon yaptırıyordu. Az sonra ağzına boşaldım ve tüm döllerimi yuttu. Birer sigara yaktık ve bitene kadar hiç konuşmadık. Sigara biter bitmez bacak arasına daldırdım kafamı. Pamuklu, beyaz, önünde çiçek şeklinde küçük bir danteli olan külotunun üzerinden kadınlığını yalamaya başladım. Yaklaşık 3-4 dakika böyle devam ettikten sonra külotunu diz kapaklarına kadar sıyırıp bacaklarını omzuma alıp amının tamamına seri ve sert dil darbeleri atmaya başladım. Belini bir yılan gibi kullanıyor, kıvırıyordu. Beyaz, sperm gibi akıntısı ağzıma gelmişti. Ona göstererek bende onun akıntısını yuttum. Daha sonra yukarı çıkıp geceliğinin yakasını sıyırıp göğüslerini öpüp okşamaya başladım. 1-2 dakika da böyle geçtikten sonra kasıklarım patlama noktasındaydı. Şortumu sıyırıp bir hamlede ve sertçe içine girdim. Nefes nefese ve son hızla içine girip çıkıyordum. Ve birden içine patladım. Üzerine yığıldım kaldım bir süre. Hamile kalabilirdi. Akşam hallederim ben dedi ve gece yine ikna edip dayımla birlikte olmuş ve içine boşaltmış. Tatilden sonra konuştuğumuzda kürtaj olduğunu söyledi ama benden mi dayımdan mı belli değil. Yakın zamanda bize gelecekler bakalım o zaman yeniden sevişebilecek miyiz, inletebilecek miyim, götünü sikebilecek miyim?