22 Ağustos 2011 Pazartesi

Mağazada deneme kabininde sikildim

Selam ben İstanbul’dan Berk. Orta boylu zayıf sayılabilecek ama hafif kaslı g-string ve külotlu çorap giymeyi çok seven, götü kılsız pasif bir gayım. Kendime kıyafet almak için daha önce gittiğim küçük bir dükkanı vardı. Önceki seferde de kapıdaki yakışıklıları görünce girmiştim.

Neyse hikayeme geçeyim aradan iki gün geçti ve aksam saat 21.00 gibi evden çıktım ve o mağazaya gittim mağaza kapanmak üzereydi, mağazaya bakan 18-19 yaşlarında iki tane yakışıklı vardı. Beni görünce hoş geldiniz dediler. Bende kapatıyorsunuz sanırım dedim hayır sana açık dediler. İçeri geçtik kot pantolon alacağımı söyledim ve pantolonları göstermeye başladılar.

Zaten benim altımda da dapdar kot pantolonum, külotlu çorabım ve g-string vardı. Yok o değil bu derken eğilip kalkmalarımla popomu ve g-stringı sergiliyordum. G-string’i gören biri diğer arkadaşına söylüyordu. Neyse sonunda bana yakışacak kotu buldular ve denemem için kabine geçtim üzerimdeki kotu çıkardım diğerini giydim ve kabinden seslendim bu biraz bol gibi diye hemen bir beden küçüğü geldi kabinin kapısını kapatmadan onu denemeye başladım ve ondan sonra olanlar olmaya başladı. Beni o halde gören yakışıklı oo çok tatlısın kız gibisin dedi. Teşekkür ederim dedim.

Sonra giyinmene yardım edebilirim istersen dedi ok dedim ve o anda arkama yapıştı. Diğer arkadaşı geldi ne yapıyorsunuz falan burada olmaz gibilerinden popoma değen erkeğim ise sen kapıyı kapat zaten dükkanı kapatacağız bir şey olmaz dedi. Bende yaparsam olur dedi ve gülmeye başladık.

Ok dedim ben de, hemen kapıyı kapattı ve ilk erkeğime kabinde harika saksomu çektim. Sonra önünde domaldım ve içime çok zorlanarak aldım. Git gel yapıyordu ikimizde zevkten ölüyorduk ve çok geçmeden boşaldı. Sonra diğer arkadaşı geldi hazır kalkmış olan yarrağını direk popoma soktu harika sikiyordu delikanlı genç mağazacı erkeklerim. Sonra popomdan çıkardı sakso çekmeye başladım ve çok geçmeden ağzımın içi dölle doldu. Harika bir zevkti sonra üzerimizi giydik ve çıktım. Yarrağı yemek istediğimde mağazaya gidiyorum ve götümü veriyorum.

13 yorum:

  1. Slm dogubeyazit van cevresi evli mutsuz dul durut seksi seven bayanlar arasn 05536173814 yarak kalin 23 santim durut sinirsiz seks yapmak istiyen bayan arasn

    YanıtlaSil
  2. SLM BEN ISTANBUL 32 İYAŞINDAYIM SEKSİ ÇOK SEVİYORUM HERYAŞTAN REEL GÖRÜŞME ENGELİ OLMAYAN EVLİ DUL BEKAR BAYANLARDAN CAGRI BEKLIYORUM 0532.450.66.16

    YanıtlaSil
  3. Mrb emre ben 541 941 60 93 İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN (sohbet için her yerden)
    Yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım
    Mesleğim MEMUR
    Boy 183 kilo 80 atletik yapılı ilişkide sevişmeye ve öpüşmeye önem veren biriyim
    Önceliği ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan olgun bakımlı dul veya bekar bayanlar
    TERCİH DUL ve GÖRÜŞME ENGELİ OLMAYAN gizlilik içinde görüşebilecek bu esnada birbirimize zarar vermeyeceğimiz DURACAĞI YERİ BİLEN bayanlar
    İLK KEZ YAPACAK ve sadece sevişme ve öpüşme isteyen kızlar
    YALNIZCA BİR KEZ OLSUN DİYEN BAYANLAR
    GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.
    Kısacası güveli ve temiz arkadaşlık arıyorum asla yapışkan biri değilim ANLAYIŞLI ve KENDİNE GÜVENEN bu esnada TEDBİRLİ ve GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN bayanlar arayın tanışalım
    3' üncü arayan ÇİFTLER belli şartlarda görüşülür.
    LÜTFEN TEK ERKEKLER VE EVLİ BAYANLAR aramayın
    541 941 60 93

    YanıtlaSil
  4. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  5. Slm ben fırat 32 yaş güzel bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun geç bayanlar arasın gizlilik önemli bayanlar telefon da konuşulur bütün bunlar olan her şeyi telefon da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı yim sekse düşün olanlar bayanlar arasın 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz sekse düşün olanlar bayanlar arasın gizlilik önemli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  6. Seksi seven durut bayanlar arasn 05536478112

    YanıtlaSil
  7. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, dolgun ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.işte buda benim.Volkan yaş 28 Adana 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  8. SELAM YARAMAZ CİLGİN CİCİ KİZLAR BEN KENAN İST MECİDİYEKOYDEN REAL DEN GORUSMEK İSTEYEN KİZLAR KARİSİNA KOCA ARAYANLAR MESAJLASMAK İSTEYEN KİZLAR JİGO ARAYAN OLGUN BAYANLAR ALDATMA HEYECANİ YASAMAK İSTEYEN HANİMLAR ARAYİN MESAJ ATİN TANİSALİM EYLENELİM NOTTTTT TOPLAR PASİFLER GAYLAR ARAMASİN....5423676203 yas 32boy 168 esmerim sempatigim arayin kizlatrrr

    YanıtlaSil
  9. SLM İST EFE BEN 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

    YanıtlaSil
  10. Slm yaş 30 büyük yarak seven mutsuz dul durut evli çiftler arasn tanşalm istanbul Ümraniye Samandıra kartal ağır van izmir Gebze seksi bayanlar evli çiftler arasn tanşalm istanbul temiz seksi bayanlar arasn 05537753404 wahsap var seksde sinir yok amin yalatmak istyen inlete inlete boşalma istyen bayan arasn tanşalm kadıköy 05537753404 wahsap var seksde sinir yok no özel ACK ) 5537753404 gizlilik şartıyla tanşalm kadıköy 05537753404

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil