1 Mart 2013 Cuma

Türbanlı sikiş hikayem


Selam geçen gazi işletme 1 sınıftan türbanlı bir kızı nasıl siktiğimi anlatacağım. kapalı şirin kısa boylu bir kız. Ben bu kızdan hoşlanmaya başlamıştım. Bir kaç ay kendimi kabul ettirmek için uğraştıkdan sonra teklifimi kabul etmişti. İlk başlarda sevişme gibi şeyler düşünmemiştim ama gençlik parkında luna parkta korku tüneline girdiğimizde birden bire sevişmeye başladık birbirimizi yemeye başladık sonra seksi seksi mesajlar atmaya başladı. Tabi benm ufaklık sürekli şişmeye başlıyor saklayamıyordum bunu artık oda bunu farketmişti beni sik diye mesajlar atıyordu. Ama yapabileceğimiz yer yok ben ve o yurtlarda kalıyorduk. Birgün gezerken ıssız bir yere doğru yol aldık kimseler etrafta yoktu dudağımı yapıştı ve sevişmeye başladık çok ateşli bir kızdı. Şimdi anlatırken bile kendimden geçiyorum. Heryerine dokundum seninim diyordu. etek giymişti kapalıyken çok güzel görünüyordu eteğin altında sadece kilot giymişti kilot üstünde amını okşadım öpüşürken kendisinden geçtiğini farkettim. sonra gömleğinin üstünden memelerini iki düğmesini açıp çıkardım oda boş durmuyordu benm yarağımla uğraşıyordu. O zevkle ben boşaldım.. Boşaldıktan sonra arkasına geçtim yarağımı dayadım.. o yine azmıştı Eteğini yukarı kaldırdı bana yol açıyordu.. bilmiyordum ben ama götten vermişti önceden belliydi elini ıslatıp yarağıma sürdü. ve külodonu aşağı çekti. içine girmeme izin verdim 5 dakika gidip geldikten sonra kıçına boşaldım.. amından çok sikmek istedim ama izin vermedi. keşke verseydi… Ama kocasına saklıyormuş.. Eve çıkarsam azdırıp amınıda sikecektim  ama ayrıldı benden.
Meğer türbanlı kızların içinde ne azgın bir orospu yatıyormuş.

13 yorum:

  1. slm ben murat ist yaşıyom tanışmak ısteyen bayanları beklıyom guzlıılık temel prensıpdır benım ıcın 5418171449

    YanıtlaSil
  2. mrh bayanlar emre bn 536 663 22 69 srt kfrl drmdan 8saat bagra bagra degsk fantzlerle vahsce her trlü yüzyze gercek kacmk sx yapack bayanları reel mtl edyrum tzkl fskrr ykarım slarım ys 32 atltk bkmlyım 18klın dmrl demir boru gbi dimdk özelden aramayın sanalcılar gayler aramasın ilgilenmem reelc bayanlarla gerck grsyrum

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben tolga ankara cankaya turizimciyim yas 38 boy 170 kilo 79 penis 21 santim coooook coooook gec bosalan biriyim vucudum kilsiz beyaz anal seks yapmak isteyen bayanlar aile ici seks yapmak isteyen bayanlar anne kızı aynı anda sevismek isteyen bayanlar abla baci aynı anda sevismek isteyen bayanlar esini kendisini aynı anda siktirmek isteyen beyler özgürce sınırsız seks fantazi gurup isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kol gibi büyük yarragimi amina gotune heryerine sokmak isteyen memur ogretmen hemsire doktor avukat mimar ev hanimi is kadını yasli olgun dul genc bakire bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis sirdaslik titizlik temizlik durustluk cooook cooooook coooook coooook coooook coooook coooook coooook coooook önemli ara asla asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin bundan emin ol yeterki insan Insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygı medeniyet anlayis sirdaslik titizlik temizlik durustluk olsun 24 saat arayabilirsiniz dengesiz tutarsız kararsız ne istediğini bilmeyen psikolojisi bozuk bayanlar asla asla asla kesinlikle aramasin lütfen lütfen lütfen lütfen ankara Ankaralı bayanlar arasın lütfen lütfen lütfen lütfen ankara Ankaralı bayanlar arasın ara Insan gibi medeni birsekilde ozgurce konuşalım wahatsap var ozelede acik saygilarimla 05373215942

    YanıtlaSil
  4. .mrb ben serkan azgın sikici bayanlar arayın tanışalım 05354777548

    YanıtlaSil
  5. Mrb emre ben 541 941 60 93 NEVŞEHİR ve çevresinden (İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN )
    Yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım
    Mesleğim memur
    Boy 183 kilo 80 atletik yapılı sekste sevişmeye ve öpüşmeye doymayan biriyim
    Önceliğim ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan olgun bakımlı evli, dul, bekar kilolu bayanlar
    GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis temizlik durustluk coooooook coooooooook coooooooook onemli ara asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin emin ol yeterki insan insan olsun adam olsun merhametli ve vicdanli olsun gizlilik guven saygı anlayis temizlik durustluk olsun.
    Kısacası güveli ve temiz seks arıyorum yapışkan biri değilim olgun ve anlayışlı bayanlar arayın tanışalım
    541 941 60 93

    YanıtlaSil
  6. Tekirdağ li bayanlara özel numara 0536 597 39 74 sınır yok

    YanıtlaSil
  7. İstanbul gebze van evli bayanlar arasn 05536478112

    YanıtlaSil
  8. SELAM YARAMAZ CİLGİN CİCİ KİZLAR BEN KENAN İST MECİDİYEKOYDEN REAL DEN GORUSMEK İSTEYEN KİZLAR KARİSİNA KOCA ARAYANLAR MESAJLASMAK İSTEYEN KİZLAR JİGO ARAYAN OLGUN BAYANLAR ALDATMA HEYECANİ YASAMAK İSTEYEN HANİMLAR ARAYİN MESAJ ATİN TANİSALİM EYLENELİM NOTTTTT TOPLAR PASİFLER GAYLAR ARAMASİN....5423676203 yas 32boy 168 esmerim sempatigim arayin kizlatrrr

    YanıtlaSil
  9. SLM İST EFE BEN 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

    YanıtlaSil
  10. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  11. Slm yaş 30 büyük yarak seven mutsuz dul durut evli çiftler arasn tanşalm istanbul Ümraniye Samandıra kartal ağır van izmir Gebze seksi bayanlar evli çiftler arasn tanşalm istanbul temiz seksi bayanlar arasn 05537753404 wahsap var seksde sinir yok amin yalatmak istyen inlete inlete boşalma istyen bayan arasn tanşalm kadıköy 05537753404 wahsap var seksde sinir yok no özel ACK ) 5537753404 gizlilik şartıyla tanşalm istanbul kadıköy 05537753404

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil