22 Ağustos 2011 Pazartesi

Türbanlı olan yengemi fena siktim

Merhaba sevgili hikayelik.com okuyucuları. Adım Fırat okumakta olduğunuz hikâye tamamen gerçek başımdan geçmiş bir hikayedir. Olay türbanlı olan yengem Fatma’yla yaşanmıştır. Yaz tatillerinde Kuşadası’na, dayımların yanına gidiyorum tatil için. Bundan iki sene önceydi. Yine tatil için dayımların yanına gitmiştim. Dayımların evi iki odalı. O sırada dedemler de dayımlaraydı. Doğal olarak odaları paylaşmak zorundaydık. Dayımın kızı dedemler gidecek diye onlarla yatmak istedi. Bana da yengem ve dayımın odasında yere yapılan yatak düşmüştü. Aklımda kötü bir niyet asla yoktu, odaya girene kadar. Yengem yatağın bana doğru olan kısmına yattı. Üzerinde geceliği vardı ve yazlık pike örtünmüştü. Sigara yaktık birer tane. Dayım daha iş yerini kapatıp gelememişti. Sigara faslında yengemle konu kızlara falan geldi. Aslan gibi çocuksun, neden evdesin yabancı dilinde var, dışarıda turist avlasana dedi. Ben de ona hastalık vs. bulaşmasından korkuyorum dedim. Bana yok daha neler dedi. Tabi keyfin yerinde, hastalık kapma derdin yok, sen doya doya yapıyorsun dediğimde muzipçe güldü. O sırada dayım eve geldi. Benim sigara içmeme çok kızdığı için ben hemen sigarayı söndürüp uyudu numarasına başladım. Daha sonra odaya geldi. Kapıyı kapattı. Yatağa yattıktan sonra yaklaşık 15 dakika kadar falan o günkü iş yerinin durumundan falan bahsetti. Diğer tarafa yattığından ve ben yataktan daha aşağıda yattığım için dayımı göremiyordum. Daha sonra yengeme Yapma Fatma, Fırat burada dediğini duydum. Tabi ki kulak kesilip dinlemeye başladım. Yengem ona 8 gündür yapmadık, reglim dün bitti, hadi! dediğini duydum. Daha sonra şapırtılar gelmeye başladı. Sanırım öpüşüyorlardı. 1 dakika geçmeden yengem Hemen hazırla geçtin, birde yapma diyorsun diye dayıma takılmaya başladı. Dayım üste çık dediğinde, yengem Fatma olmaz, görebilir dedi. Ve o sırada geceliğini sıyırıp külotunu çıkardı. Külotunun sadece beyaz olduğunu görebildim. Müthiş derecede azmıştım. Daha sonra biraz daha yan tarafa kayıp bacaklarını açtı ve dayımın bacaklarının arasına girdiğini gördüm. Yaklaşık 3-4 dakika geçti geçmedi dayım “Orospumsun benim” diyerek boşaldı. Birer sigara daha yaktılar ve daha sonra dayım duşa girdi. O sırada yengem bana dönüp “Uyuyor musun?” diye sordu. Ses çıkarmadım ama gözlerimi açıp ona bakıyordum. Yengem şortumun önüne bakıp “Tuvalete git, rahatla yoksa ağrıdan uyuyamazsın” dedi. Gerçekten de ikisinin de uyuduğuna emin olduktan sonra tuvalette boşalıp öyle uyudum. Ertesi sabah dedemler gidecek diye erkenden kalktık. Her şey normaldi. Kahvaltıdan sonra vedalaştık. Dayım dedemlerle beraber gitti, oradan da dükkâna gidecekti. Evde yengem, dayımın 7 yaşındaki kızı ve ben kalmıştım. Dayımın kızı daha uyanmamıştı. Herkes çıkınca bende tekrar dayımların odasında yattığım yer yatağına uzandım. Çok sıcak olduğu için sadece şortum vardı. Üzerimde çıplaktı anlayacağınız. O halde uzandım. Uyumaya çalışıyordum ki yengem odaya girdi. Vantilatörün derecesini yükseltip türbanını çıkardı. Gelip yatağına uzandı. Daha sonra bana dönüp Dün gece nasıldı sence? dedi. Çok şaşırmıştım. Aklımda bu konuyla ilgili hiçbir sorunun hazır bir cevabı yoktu. Sadece Çok kısa sürdü diye cevapladım. En büyük problemimiz de bu diye cevapladı. Neden diye sordum. Bana kalsa neler yapacağım ama dayın istemiyor. Çok tutucu bu konularda, yoksa uçururdum onu diye güldü. Kendine çok güveniyorsun dediğimde geceliğini beline kadar sıyırıp külotunun üzerinden amını okşayarak Daha hala gerdeğe giren genç kız gibi sıcak ve darım. dedi. En çok neyi yapmak isterdin? diye sordum. Ağzıma alıp doyasıya yalamayı ve ağzıma boşaltmayı, dayın bunu hiç yaptırmadı bugüne kadar diye cevap verdi. Bende Önemli olan ağzına alıp boşaltmak değil, onu herkes yapıyor, önemli olan ağzına dolan dölleri yutabilmen dedim. Yanıma inip şortumu çıkardı ve yarrağımın başına bir öpücük kondurdu. Daha sonra bana dönerek Deneyelim dedi ve deliler gibi oral seks yapmaya başladı. Bugüne kadar çok kıza oral seks yaptırmıştım ama hiç birisi bu kadar istekli yalamamıştı. Deliler gibi yalıyor ve eliyle de mastürbasyon yaptırıyordu. Az sonra ağzına boşaldım ve tüm döllerimi yuttu. Birer sigara yaktık ve bitene kadar hiç konuşmadık. Sigara biter bitmez bacak arasına daldırdım kafamı. Pamuklu, beyaz, önünde çiçek şeklinde küçük bir danteli olan külotunun üzerinden kadınlığını yalamaya başladım. Yaklaşık 3-4 dakika böyle devam ettikten sonra külotunu diz kapaklarına kadar sıyırıp bacaklarını omzuma alıp amının tamamına seri ve sert dil darbeleri atmaya başladım. Belini bir yılan gibi kullanıyor, kıvırıyordu. Beyaz, sperm gibi akıntısı ağzıma gelmişti. Ona göstererek bende onun akıntısını yuttum. Daha sonra yukarı çıkıp geceliğinin yakasını sıyırıp göğüslerini öpüp okşamaya başladım. 1-2 dakika da böyle geçtikten sonra kasıklarım patlama noktasındaydı. Şortumu sıyırıp bir hamlede ve sertçe içine girdim. Nefes nefese ve son hızla içine girip çıkıyordum. Ve birden içine patladım. Üzerine yığıldım kaldım bir süre. Hamile kalabilirdi. Akşam hallederim ben dedi ve gece yine ikna edip dayımla birlikte olmuş ve içine boşaltmış. Tatilden sonra konuştuğumuzda kürtaj olduğunu söyledi ama benden mi dayımdan mı belli değil. Yakın zamanda bize gelecekler bakalım o zaman yeniden sevişebilecek miyiz, inletebilecek miyim, götünü sikebilecek miyim?

27 yorum:

  1. Istanbuldan alp ben 5318898630 tecrubeli guvenilir kapali bayanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 32 yaş güzel bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun geç bayanlar arasın gizlilik önemli bayanlar telefon da konuşulur bütün bunlar olan her şeyi telefon da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasın sekse düşün olanlar bayanlar arasın 25 35 40 arası bayanlar arasın 0543 453 45 25

      Sil
    2. SLM İST EFE BEN 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

      Sil
  2. Mrb ben bora ist varmi evli esini anlatacak yada paylasacak tekim 05458627062 tecrube var

    YanıtlaSil
  3. Slm bayanlar agri van dogubeyazit istanbul izmit gebze adana bursa evli mutsuz dul durut gercek seksi seven tavatn yapan bayan arasn 05536173814

    YanıtlaSil
  4. MRB BEN İSTANBUL ŞİRİNEVLER'DEN ÖMER. ŞİRİNEVLERDE'Kİ DAİREMDE YALNIZ YAŞAMAKTAYIM. 0 545 286 86 59 TELEFONUMDAN BAYANLARIN TELEFONLARINI BEKLİYORUM. İYİ AKŞAMLAR DİLİYORUM

    YanıtlaSil
  5. Evli mutsuz dul durut seksi seven bayanlar arasn dogubeyazit am gut yalatmak istiyen bayan arasn yarak benim 23 santim 05536173814

    YanıtlaSil
  6. Ewli bayanlar kapali bayanlar türbanlı li bayanlar liselikizlar çift ler arayin sikeyim sizi sikim çok kalin ve damardamarlidir.tel.0532.331.04.36

    YanıtlaSil
  7. Ewli bayanlar kapali bayanlar türbanlı li bayanlar liselikizlar çift ler arayin sikeyim sizi sikim çok kalin ve damardamarlidir.tel.0532.331.04.36

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM BEN ISTANBUL 32 İYAŞINDAYIM SEKSİ ÇOK SEVİYORUM HERYAŞTAN REEL GÖRÜŞME ENGELİ OLMAYAN EVLİ DUL BEKAR BAYANLARDAN CAGRI BEKLIYORUM 0532.450.66.16

      Sil
  8. Mrb emre ben 541 941 60 93 İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN (sohbet için her yerden)
    Yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım
    Mesleğim MEMUR
    Boy 183 kilo 80 atletik yapılı ilişkide sevişmeye ve öpüşmeye önem veren biriyim
    Önceliği ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan olgun bakımlı dul veya bekar bayanlar
    TERCİH DUL ve GÖRÜŞME ENGELİ OLMAYAN gizlilik içinde görüşebilecek bu esnada birbirimize zarar vermeyeceğimiz DURACAĞI YERİ BİLEN bayanlar
    İLK KEZ YAPACAK ve sadece sevişme ve öpüşme isteyen kızlar
    YALNIZCA BİR KEZ OLSUN DİYEN BAYANLAR
    GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.
    Kısacası güveli ve temiz arkadaşlık arıyorum asla yapışkan biri değilim ANLAYIŞLI ve KENDİNE GÜVENEN bu esnada TEDBİRLİ ve GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN bayanlar arayın tanışalım
    3' üncü arayan ÇİFTLER belli şartlarda görüşülür.
    LÜTFEN TEK ERKEKLER VE EVLİ BAYANLAR aramayın
    541 941 60 93

    YanıtlaSil
  9. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  10. İstanbul gebze seksi seven durut bayan bekliyorum 05536478112

    YanıtlaSil
  11. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, dolgun ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.işte buda benim.Volkan yaş 28 Adana 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  12. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  13. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  14. Konyadan gizliliğe önem veren bayanlar yaşım 33 atletik yapılıyım güzel sex yaşamak isterseniz arayın 0506 627 22 77

    YanıtlaSil
  15. dogubeyazt van istanbul evli seksi bayan arasn 05536478112

    YanıtlaSil
  16. Slm yaş 30 büyük yarak seven mutsuz dul durut evli çiftler arasn tanşalm istanbul Ümraniye Samandıra kartal ağır van izmir Gebze seksi bayanlar evli çiftler arasn tanşalm istanbul temiz seksi bayanlar arasn 05537753404 wahsap var seksde sinir yok amin yalatmak istyen inlete inlete boşalma istyen bayan arasn tanşalm istanbul kadıköy 05537753404 wahsap var seksde sinir yok no özel ACK ) 5537753404 gizlilik şartıyla tanşalm istanbul

    YanıtlaSil
  17. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 05422809217

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil